fredag 21 mars 2008

Några bilder och ett annat älskat icke-ägt hem

Jag ska lägga med ett par bilder eftersom alla bloggar med bilder är lite roligare än de utan...
Jag älskar att fota men har en ihopkrashad laptop där alla program ligger och där även min egentliga hemsida ligger, som jag inte längre kan uppdatera men som funnits där i 10 år i år :-o
Nu får jag hålla tillgodo med mindre välfungerande plejs än min eminenta hemsa!
Nedan följer bilder:

Som sagt måste man inte äga ett hem för att det ska vara ett hem och älskat. Det här är den kära stuga vi kallar vårt andra hem! Stugan finns på mina svärföräldrars mark och vi kan åka dit när vi vi vill :-) Då får vi dessutom attans trevliga grannar (svärisarna).
Fotot har jag fräckt lånat av svägerskan, som är grym fotograf! Caroline Bräutigam. (hoppas OK?)

Formgivning. Fyndad för 70:- på Myrornas. Svenskt Tenn.

Älskat bord. Inhandlat på Blocket. 50-tal. Me loves!
En bit av vårt vardagsrum.

3 kommentarer:

Signes Vind sa...

Hej vad kul att hitta till dig. Kände igen ditt namn på Hemmarikets blogg och följde dig i spåren. Vi har träffats någon gång i bibliotekssammanhang ;-))
Besöker dig gärna igen och vill se mer av din inredningsblogg;-)
Glad påsk fr en kollega fr Göteborg - i bloggvärlden finns jag på Signes vind

Fröken Pyssel sa...

Vilket jättefint bord du fyndat! Vill ha!! Kram/ fl-Malin

Annika sa...

Hej! Det är klart att du får länka till mig! Jag länkar till dig också! Ha en fortsatt fin påsk!