tisdag 3 juni 2008

Vackert

Igår kom de - de resterande tre Myranstolar jag väntat på. Nu har jag sex trebeningar och en fyrbening, vilket innebär att jag har en matgruppsuppsättning med råge. Sex teakstolar på långsidorna av matsalsbordet, en fyrbenig bokstol på en kortsida och så svägerskans Tripp-trapp (också i bok?) på andra kortsidan. Vackert, är en underdrift. As far as I'm concerned finns det inte vackrare stolar än Myran generellt och än trebeningar i synnerhet. Y-stolen av Wegner tar upp den kastade handsken men det är definitivt oavgjort.
Fotobevis kommer men jag vet inte när. Jag fotade imorse så jag höll på att missa bussen till jobbet men imorgon väntar både långväga gäst som kommer flygande, studentmottagning och sedan resa till sommarstuga tillsammans med gäst.
Så gud endast vet när jag hinner ladda in foton och uppa här!

Inga kommentarer: